پلی لیست آهنگ های ایرانی :

همان گونه که شما نیز به این نکته واقف هستید، هم اکنون تعداد خوانندگان واقعاً بیشمار شده است. حال آیا میدانید که چگونه می توان لیست خواننده های محبوب خود را مدیریت نمود؟ آیا این امر امکان پذیر است؟ به ویژه برای افرادی که در روند روز آهنگ بسیاری گوش می دهند این موضوع می تواند بسیار مهم تلقی شود! شما باید یا یک پلی لیست بر روی گوشی خود داشته باشید که البته تنظیم آن کمی سخت به نظر می رسد! یا آن که از سایت های معتبر موسیقی بهره مند شوید و امّا چگونه؟ چگونه می توانیم پلی لیست آهنگ های ایرانی داشته باشیم؟ نگران نباشید! تنها کافی است با ما در طول این متن از بترکون همراه شوید.

با سایت بزرگ موزیک بترکون همراه باشید

پلی لیست، فهرستی از فایل های ویدیویی و یا صوتی می باشد که می توان آن ها را به گونه ی متوالی و یا آنکه به ترتیب در پخش کننده رسانه پخش نمود. در عمومی ترین شکل آن، یک فهرست پخش صوتی، صرفاً لیستی از مجموع آهنگ ها می باشد. حال ما در این متن از خود مایل هستیم پلی لیست آهنگ های ایرانی را در وب سایت بترکون به شما معرفی کنیم. شاید که بتواند بسیاری از مشکلات شما را حل کند.

در اینجا دانلود کنید: دانلود آلبوم جدید فرزاد فرزین به نام آتیش

پلی لیست آهنگ های ایرانی در اینترنت؛

همان طور که ذخیره سازی به همراه پخش موزیک با بهره گیری از کامپیوتر های شخصی متداول گردید، اصطلاح پلی لیست به واسطه ی برنامه های نرم افزاری پخش کننده رسانه های گوناگون که به منظور سازمان دهی و کنترل موزیک در کامپیوتر ها طراحی شده بودند، مورد استفاده قرار گرفت. پلی لیست آهنگ های ایرانی امکان دارد ذخیره یا انتخاب شوند تا به ترتیب یا (در صورت انتخاب از سوی شما) تابع لیست پخش تصادفی، به گونه ی تصادفی پخش گردند.

 امکان ایجاد پلی لیست شخصی در وب سایت موزیک بترکون؛

در صورتی که شما از کاربران بترکون می باشید، شاید از علم به ایجاد پلی لیست شخصی در آن خوشحال و شاد شوید. خصوصیات ذخیره سازی، منجر به ایجاد پلی لیستی خواهد شد که تهیه شده به واسطه ی الگوریتم و بنا بر سبک موسیقی های می باشد که کاربر بدان ها گوش فرا می دهد.

✓ امکان ایجاد پلی لیست شخصی درون وب سایت بترکون؛ -وبسایت موزیک بترکون

 ویژگی پلی لیست در مجموعه موزیک بترکون؛

اگر این خصوصیت برای شما کاربران عزیز آشنا می باشد، به دلیل آن است که ایده ی آن بسیار شبیه به ویژگی های محبوب و دوست داشتنی همچنین پر ترافیک دیسکاور ویکلی ضمن اپلیکیشن اسپاتیفای می باشد که کاربران بسیاری در حال استفاده از آن می باشند. حال آن که خصوصیاتی که می توان برای این وب سایت در نظر انگاشت این است که؛

ابتدا آن که سایت موزیک بترکون تلاش می کند تا موسیقی های مورد نیاز شما را (با توجه به هر نوع سلیقه و علایق) در وب سایت خود جای دهد. حال آن که از سویی در صورت ورود شما به داخل سایت می توانید به هنگام گوش فرا دادن به موسیقی های ایرانی هر یک را که مورد پسند شما است. بر روی کلمه ی ذخیره سازی کلیک نموده و آن آهنگ ها را به پلی لیست آهنگ های ایرانی تبدیل نمایید. این چنین شما می توانید تنها با گام گذاشتن به این وب سایت، پلی لیست آماده خود را در اختیار داشته باشید و یا به هنگام خواستار بودن به موسیقی های آن بی افزاید.

✓ ویژگی پلی لیست در مجموعه ی بترکون؛ -وبسایت موزیک بترکون

بهتر است این گونه بگوییم که؛

مجموعه ی تهیه شده از جانب ما منبعی از بهترین موسیقی های ارائه شده از سوی خوانندگان ایرانی است. ما این گونه تصمیم گرفته ایم که این سرویس را جهت ارائه خدمات بیشتر به شما کاربران عزیز ارائه نماییم.

تبدیل شدن به پایگاهی عظیم با همراهی شما کاربران عزیز؛

قطعاً هر کسب و کاری تنها با وجود کاربران مخصوص به خود رنگ و لعاب خواهد گرفت. حال آن که ما هم این گونه هستیم. چرا که تنها در حضور شما عزیزان می توانیم خدمات بهتر و ارزنده تر ارائه نماییم. هر چه میزان همراهی شما دوستان از ما بیشتر باشد، قطعاً ما هم در کنار شما پیشرفت خواهیم کرد.

در اینجا پلی لیست آهنگ های پرطرفدار را مشاهده کنید …

 آیا پلی لیست تنها منحصر به آهنگ های ایرانی می شود؟

خیر این گونه نیست! ما در وب سایت خود شرایطی را فراهم نموده ایم تا شما بتوانید با توجه به سلیقه ی خود یک پلی لیست فراهم نمایید. البته که این امر در زیر سایه ی علاقه شما شکل خواهد گرفت. تنها کافی است اراده کنید و آهنگ های مورد علاقه ی خود را ذخیره نمایید این گونه خواهد بود که می توانید یک پلی لیست از آهنگ های محبوب خود تهیه نمایید و از وجود آن لذت ببرید.

 دانلود پلی لیست آهنگ های ایرانی از سایت موزیک بترکون :

سایت بزرگ موزیک بترکون با تبلیغ و پخش آهنگ های ایرانی جدید و به روز با کیفیت های عالی 320 و 128 و متن کامل ترانه همواره سعی در جذب مخاطبین عزیز موسیقی داشته است . سایت موزیک بترکون علایق تمامی رده های سنی را مد نظر قرار داده و طبق چهار چوب قوانین جمهوری اسلامی ایران آهنگ هایی در شأن شما عزیزان را گردآوری نموده است و همواره به صورت کاملا رایگان و با سرعتی بسیار بالا جهت دانلود و یا پخش آنلاین در دسترس می باشد. مجموعه بزرگ موزیک بترکون آثار تمامی خوانندگان و هنرمندان عزیز را به صورت کاملا به روز در آرشیو خود ذخیره داشته و شما همراهان گرامی طبق سلیقه خود می توانید پلی لیست مد نظر خود را ایجاد نمایید.

پلی لیست برترین ها :

دنیای موسیقی، دامنه وسیعی از سبک‌ها، هنرمندان، و تجربیات صوتی را در خود جای داده است. پلی لیست برترین‌ها یک فرصت فوق‌العاده است تا با گستردگی و تنوع موسیقی‌های مختلف آشنا شویم. در این مقاله، پلی لیستی از برترین و محبوب‌ترین آهنگ‌ها و هنرمندان در دهه‌های گذشته و حال را برایتان آماده کرده‌ام.

  1. پلی لیست: “بهترین آهنگ‌های دهه ۸۰”

  • این پلی لیست شامل آهنگ‌هایی از هنرمندان مطرح دهه ۸۰ می‌شود که هنوز هم در دل مخاطبان جای خاصی دارند. از موسیقی راک گرفته تا پاپ، این لیست تمام زیبایی‌های دهه ۸۰ را به شما معرفی می‌کند.
  1. پلی لیست: “آهنگ‌های پرطرفدار موسیقی پاپ”

  • یک سفر در دنیای موسیقی پاپ با پلی لیستی از آهنگ‌های پرطرفدار هنرمندان مختلف. از مایکل جکسون تا بیلی ایلیش، این لیست شما را با بهترین‌های موسیقی پاپ آشنا می‌کند.
  1. پلی لیست: “آهنگ‌های خاطره‌انگیز دهه ۹۰”

  • اگر به دنبال یک سفر به گذشته و خاطرات دهه ۹۰ هستید، این پلی لیست شامل آهنگ‌هایی از این دهه است که هنوز هم گوش‌نواز و جذاب هستند.
  1. پلی لیست: “بهترین آهنگ‌های راک تاریخ”

  • با این پلی لیست، در دنیای موسیقی راک تاریخ گشت زده و با شاهکارهای هنرمندان بزرگ این سبک آشنا می‌شوید. از آهنگ‌هایی که اثرات بر جهان موسیقی گذاشته‌اند.
  1. پلی لیست: “آهنگ‌های موسیقی الکترونیک معاصر”

  • با پلی لیست موسیقی الکترونیک، به جاذبه‌های جدید و نوین این سبک موسیقی پی خواهید برد. از آثار هنرمندان برجسته در دنیای الکترونیک گرفته تا آهنگ‌هایی که به عنوان آیکون‌های موسیقی الکترونیک محسوب می‌شوند.
  1. پلی لیست: “آهنگ‌های ملایم و عاشقانه”

  • اگر به دنبال آرامش و لحظاتی آرام و عاشقانه هستید، این پلی لیست آهنگ‌های ملایم و دلنشین را برایتان فراهم کرده است.
  1. پلی لیست: “آهنگ‌های جدید و برتر ایرانی”

  • یک نگاه به بهترین آهنگ‌های جدید موسیقی ایران که هنوز تازه و پرانرژی هستند. از آثار هنرمندان جوان تا تجربیات نوین در صدای موسیقی ایران.
  1. پلی لیست: “آهنگ‌های پرطرفدار هفته”

  • یک پلی لیست دائمی که هر هفته به‌روزرسانی می‌شود و شامل آهنگ‌های پرطرفدار و جدید هفته می‌شود. با این پلی لیست، همیشه در جریان آخرین ترند‌های موسیقی خواهید بود.

پلی لیست برترین‌ها، یک سفر جذاب و شگفت‌انگیز به دنیای موسیقی است. با گوش دادن به این لیست‌ها، می‌توانید با گستره و تنوع فراوان موسیقی آشنا شوید و لحظاتی پرانرژی و لذت بخش را تجربه کنید.

پلی لیست بهترین آهنگ های جدید ایرانی :

در دهه‌های اخیر، صحنه موسیقی ایران با ظهور هنرمندان جوان و خلاق، به تولید آثار متنوع و شناخته شده‌ای پرداخته است. این پلی لیست شامل بهترین آهنگ‌های جدید ایرانی است که با تجربه‌ها و احساسات جدید، به گوش‌های شما می‌رسد.

 

  1. 1. آهنگ: “محسن یگانه – زندگی مثل یک بازیه”
  • آهنگی احساسی از محسن یگانه که با شعر زیبا و آهنگسازی جذاب، احساسات عمیقی را به تصویر می‌کشد.
  1. 2. آهنگ: “آهنگسازی احسان خواجه امیری – ماه عسل”
  • یک اثر زیبا و ملایم از آهنگساز و پیانیست معروف ایرانی که با لحنی آرام و دلنشین، لحظات شادی را به ارمغان می‌آورد.
  1. 3. آهنگ: “مازیار فلاحی – اتفاقاً”
  • یک آهنگ زیبا از مازیار فلاحی که با ملودی دلنشین و شعر پرمعنا، گوشان را لذتبخش خواهد کرد.
  1. 4. آهنگ: “آهنگسازی حمید هیراد – دلبری از دور”

– یکی از جدیدترین آثار حمید هیراد که با صدای دلنشین و ملودی زیبا، در دل شنوندگان جا می‌گذارد.

با گوش دادن به این پلی لیست، شما فرصت خواهید داشت تا با جدیدترین و بهترین آهنگ‌های ایرانی در دنیای موسیقی آشنا شوید و لحظاتی شاد و لذتبخش را تجربه کنید.

پلی لیست آهنگ های جدید این ماه :

در دنیای پویای موسیقی، هر ماه با ورود آثار جدید، به یک سفر هیجان‌انگیز و فرهنگی دعوت می‌شویم. این پلی لیست به شما فرصت می‌دهد تا با آخرین ترانه‌ها و ملودی‌های تازه منتشر شده در ماه جاری آشنا شوید.

 

  1. آهنگ: “سیروان خسروی – دل دیوونه”
  • یک ملودی رمانتیک از سیروان خسروی که با شعر زیبا و اجرای شگفت‌انگیز، احساسات عشق را به تصویر می‌کشد.
  1. آهنگ: “آهنگسازی یاسین ترکی – نقاشی”
  • یک آهنگسازی آرام و متفاوت که با تلفیق ملودی‌های جذاب، گوش‌های شنوندگان را سوی یک تجربه آرامش‌بخش می‌برد.
  1. آهنگ: “مازیار فلاحی – خیابون”
  • یک ترکیب جذاب از پاپ و الکترونیک که با آهنگسازی مدرن و صدای خاص مازیار فلاحی، گوشان را شگفت‌زده می‌کند.
  1. آهنگ: “بابک جهانبخش – تو دور من باش”
  • یک آهنگ پاپ و شاد که با ملودی آرامش‌بخش و کلام مثبت، به شنوندگان احساس خوبی منتقل می‌کند.

با گوش دادن به این پلی لیست، شما می‌توانید در ماه جاری با آخرین و بهترین آهنگ‌های ایرانی آشنا شوید و لحظاتی پرانرژی و لذتبخش را تجربه کنید.

پلی لیست ایرانی :

موسیقی ایران با تاریخ و فرهنگ غنی خود، همواره به عنوان یکی از جواهرات هنری جهان شناخته شده است. پلی لیست ایرانی زیر، شامل تنوع گسترده‌ای از سبک‌ها و هنرمندان برجسته ایرانی است که در آن با ملودی‌ها و صداهای متنوع، شما را به دنیای شگفت‌انگیز موسیقی ایران می‌برد.

  1. آهنگ: “محسن چاوشی – دل منو بخواه”
  • یکی از آثار بی‌زمان محسن چاوشی که با صدای قدرتمند و شاعری عمیق، احساسات عاشقانه را به تصویر می‌کشد.
  1. آهنگ: “شهرام ناظری – دل کندی”
  • آهنگی ملایم از شهرام ناظری که با موسیقی سنتی و صدای دلنشین، گوشان را شاداب می‌کند.
  1. 3. آهنگ: “آهنگسازی مسعود جهانی – خاطرات”
  • یک موسیقی احساسی که با استفاده از صداهای ارکسترال و پیانو، خاطرات گذشته را به یادآوری می‌کند.
  1. 4. آهنگ: “آهنگسازی حمید عسکری – گل‌های ناز”
  • یک موسیقی سنتی که با سازهای ایرانی و تنظیم بافته شده، حس زیبایی‌های فراموش‌نشدنی را به وجود می‌آورد.
  1. 5. آهنگ: “رضا صادقی – آرزو”

– یک قطعه رمانتیک و آرام از رضا صادقی که با صدای لطیف و ملایم، لحظات شادی را فراهم می‌کند.

این پلی لیست یک سفر صوتی از زیبایی‌های موسیقی ایران است. با گوش دادن به این اثار، شما فرصت خواهید داشت تا با تنوع و ثروت فرهنگی موسیقی ایران آشنا شده و لحظاتی خاص و شگفت‌انگیز را تجربه کنید.

گلچین آهنگ های محبوب :

در دنیای موسیقی، هر سبک و هر هنرمندی دارای طرفداران خود است. اما برخی آهنگ‌ها به دلایل مختلف مورد توجه و علاقه‌ی ویژه‌ای قرار می‌گیرند. در این گلچین از آهنگ‌های محبوب، با ملودی‌ها و کلام‌هایی که مخاطبان را جذب کرده‌اند، آشنا خواهید شد.

 

  1. آهنگ: “Ed Sheeran – Shape of You”
  • یک آهنگ پاپ و پرانرژی که با ملودی بی‌نظیر و کلام عاشقانه، جایگاه ویژه‌ای در دل هواداران دارد.
  1. آهنگ: “Billie Eilish – Bad Guy”
  • یک قطعه متفاوت و الکتروپاپ که با صدای خاص و تنظیم جالب، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
  1. آهنگ: “The Weeknd – Blinding Lights”
  • یک آهنگ سینت‌ویوئلی و مدرن که با اجرای بی‌نظیر و ریتم فوق‌العاده، به سرعت به یکی از محبوب‌ترین آهنگ‌ها تبدیل شده است.
  1. آهنگ: “Adele – Hello”
  • یک بالادستی و بسیاری نشان‌دهنده صدای زیبا و قدرتمند خواننده بریتانیایی، آدل.

این گلچین از آهنگ‌های محبوب، یک سفر شاد و لذتبخش در دنیای موسیقی فعلی است. با گوش دادن به این آثار، شما می‌توانید از تنوع و پویایی جذاب موسیقی لذت ببرید و همچنین با ترند‌های جدید در دنیای موسیقی آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست