پخش سراسری آهنگ در تمامی سایت های معتبر :

 

پخش سراسری موزیک در سایت ها :

در تمامی سایت های معتبر پخش سراسری موزیک به راحتی و فقط با یک تماس با گروه موزیک بترکون انجام پذیر می باشد. ما بر اساس تجربه چندین ساله در حوزه انتشار، تبلیغ و پخش آهنگ در سایت های معتبر موسیقی پکیج های بسیار حرفه ای و کارآمد و در عین حال از لحاظ قیمتی بسیار مناسب، برای خواننده ها، آهنگسازها، دیجی ها و استودیو من های عزیز گردآوری کردیم تا لبخند رضایت، اعتماد و همکاری همیشگی را برای شما به ارمغان بیاوریم. تمامی سایت های موزیک معتبر و رتبه اول گوگل با سابقه درخشان چندین ساله جزو پکیج های متنوع ما هستند.

 

پخش سراسری موزیک در تمامی سایت های معتبر

پخش سراسری موزیک در اینستاگرام :

امروزه از پخش سراسری موزیک در پیج های مطرح و معتبر موزیک اینستاگرام به عنوان مکمل اصلی در کنار پخش در سایت ها  می توان خاطر نشان کرد. اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم و یا اپلیکیشن با مخاطبین بسیار زیاد در ایران و سراسر جهان منبع خوبی برای پخش و تبلیغ موزیک ها می باشد. با انتشار یک کلیپ کوتاه یا اکولایزر و یا کلیپ حرفه ای در پیج های موزیک معتبر می توان به راحتی دیده شد و بازدیدهای زیادی را به ارمغان آورد.

گروه بزرگ موزیک بترکون با ارائه پکیج های متنوع جهت پخش در پیج های تخصصی موزیک در کنار شما عزیزان می باشد. همواره پست ها به صورت ثابت و استوری و هایلایت نیز بسته به پیج ها برای خواننده های عزیز درج می گردد. شما می توانید از طریق شماره تماس، واتساپ، تلگرام و یا ایمیل هماهنگی های لازم را در خصوص پخش موزیک در اینستاگرام با ادمین های موزیک بترکون داشته باشید.

 

هزینه پخش سراسری موزیک :

تعرفه و یا هزینه پخش سراسری موزیک در سایت ها و پیج های اینستاگرامی باید به گونه ای باشد تا تمامی خوانندگان عزیز با هر سطح و توانایی مالی به راحتی بتوانند موزیک های خود را به گوش عاشقان موسیقی برسانند. مجموعه بزرگ موزیک بترکون توانسته پکیج های معمولی، پکیج های ویژه و نیز پکیج هایی متناسب با بودجه خوانندگان گرامی  با قیمت بسیار ارزان را ارائه کند تا در کنار هزینه صورت گرفته بازخورد و رضایت کامل هم از همکاری حاصل شود.

با ما فقط به دیده و شنیده شدن فکر کنید و نگران هزینه نباشید. طی هماهنگی و درخواست شما عزیزان از طریق تماس تلفنی، واتساپ، تلگرام و یا ایمیل، هزینه های پخش موزیک را ادمین های موزیک بترکون به شما ارسال می کنند و در صورت داشتن هرگونه سوال و مشاوره از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما در اتباط باشید. همچنین جهت پخش آهنگ در سایت بزرگ موزیک بترکون از طریق صفحه پخش آثار شما می توانید شرایط و تعرفه های همکاری رو بررسی کرده و با ما در ارتباط باشید.

 

بهترین زمان پخش سراسری موزیک :

پخش سراسری موزیک را باید در زمان مناسب انجام داد تا بیشترین بازدید و نهایت بازخورد و تاثیرگذاری را برای خواننده داشته باشد. زمان انجام پخش آهنگ از استارت تا انتها معمولا کمی زمان بر است، به این معنی که بعد از هماهنگی، پخش موزیک شروع شده و چند ساعت بعد در گوگل نیز به راحتی آهنگ mp3 با کیفیت بالای 320 و 128، متن ترانه، کاور موزیک و همچنین پخش آنلاین آهنگ در سایت ها در دسترس مخاطبین و دوستداران موزیک قرار می گیرد.

اما تا ثبت موزیک در تمامی سایت های پکیج ممکن است 1 الی 3 روزکاری به طول بیانجامد. همچنین بهترین زمان پخش سراسری موزیک در سایت ها معمولا بعد از ظهرها و یا شب ها است چرا که مخاطبین وقت آزاد بیشتری دارند و در دنیای مجازی به سر می برند. از لحاظ ماه های انتشار موزیک نمی توان گفت ماه خاصی برای پخش آهنگ بهتر است چون طی مناسبت های مختلف آهنگ ها با حس و حال و موضوعات مرتبط نیز به شدت مورد استقبال قرار می گیرد.

 

پخش سراسری موزیک در تمامی سایت های معتبر

بهترین سایت های پخش موزیک :

شعار ما در سایت و گروه موزیک بترکون : با ما دیده و شنیده شوید. یک پخش سراسری قوی و پربازده باید از طریق سایت های معتبر، قوی و با بازدیدهای بالا انجام پذیرد. پکیج هایی که مجموعه ما برای شما عزیزان در نظر گرفته حاصل فعالیت چندین ساله در عرصه پخش، تبلیغ و انتشار آهنگ در سایت ها و پیج های معتبر اینستاگرامی می باشد. سایت های در نظر گرفته شده در پکیج ها به نوعی سایت های مادر نامیده می شوند یعنی سایت هایی که معتبر هستند، برند هستند، فعالیت چندین ساله در عرصه پخش موزیک دارند، مخاطبین و بازدید کنندگان ثابت و بالایی دارند و به بیان بهتر هر سایت، چندین برابر سایت های نو پا بازخورد خواهد داشت.

همچنین تمامی سایت های صفحه اول گوگل و رتبه های برتر در جست و جوی آهنگ ها عموما جزو پکیج های پخش ما هستند پس با انتخاب ما اولا مطمئن باشید همکاری همیشگی و لذت بخشی را تجربه خواهید کرد و دوما این که لازم نیست به سایت دیگری جهت پخش فکر کنید چون تمامی سایت های معتبر موسیقی در پکیج های ما موجود هستند.

 

شماره تماس پخش سراسری موزیک :

شماره تلفن های در دسترس و پاسخگویی همیشگی یکی از ویژگی های مثبت گروه موزیک بترکون می باشد . شما خواننده ها، آهنگسازها و استودیومن های گرامی می توانید جهت انتشار، تبلیغ و پخش سراسری آهنگ از طریق صفحه تماس با موزیک بترکون راهنمایی های لازم را از ادمین های مجموعه دریافت کنید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق واتساپ، تلگرام و یا ایمیل با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست